Obsługa Klienta Zagranicznego
Kiedy rozszrzysz swoją działalności na polski rynek, prowadzenie firmy może stać się trudne, jeśli język polski nie jest Twoim językiem ojczystym. Nawet jeśli płynnie mówisz po angielsku może dojść do opóźnień i niepotrzebnych kosztów ze względu na różnice kulturowe i zaakceptowaną praktykę biznesową.
Obsługa klienta zagranicznego w getsix® powstała w celu ułatwienia prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce oraz po to, żeby klient miał większą pewność przy działaniu na polskim rynku. Nasi dwujęzyczni doradcy posiadają doświadczenia na poziomie partnerskim i menedżerskim. Kompleksowe zagadnienia techniczne mogą być wyjaśnione w prosty sposób w Twoim języku ojczystym, każdy zrozumie naszych porad bez pozostawienia miejsca na wątpliwości.
Co oferuje getsix®
Zrozumiała i pewna komunikacja dzięki naszym dwujęzycznym doradcom
Nasi dwujęzyczni księgowi w getsix® porozumiewają się z Tobą w języku Twojego wyboru. Podczas spotkań i rozmowach konferencyjnych szybko przechodzimy do sedna sprawy, a każdy z Twojego zespołu zrozumie nasze porady i jest w stanie śledzić naszą dyskusję.
Zrozumienie i wrażliwość dla różnic kulturowych
Doradcy w getsix® posiadają wieloletnie doświadczenie i są świadomi wpływu różnic kulturowych i gospodarczych pomiędzy państwami. Doradzą Ci w sprawach związanych z planowaniem podatkowym oraz w kwestiach dotyczących korzystania z różnych narzędzi biznesowych.
Natychmiastowy dostęp do sieci niezawodnych kontaktów biznesowych
Dzięki naszej obsłudze klienta zagranicznego uzyskasz natychmiastowy dostęp do ogólnopolskiej sieci niezawodnych kontaktów biznesowych, które regularnie mają styczności z inwestorami z Twojego kraju. Nasi partnerzy i menedżerowie mogą Cię zapoznać z takimi kontaktami biznesowymi, jak np. bankierzy, adwokaci, doradcy ds. zmiany lokalizacji, dystrybutorzy i członkowie izb handlowych.