Lokalizacja: Wrocław
E-mail: skontaktuj się z nami
Telefon: +48 71 388 13-00
Lokalizacja: Warszawa
E-mail: skontaktuj się z nami
Telefon: +48 22 336 77-00
Lokalizacja: Poznań
E-mail: skontaktuj się z nami
Telefon: +48 61 668 34-43
Zespół getsix® chciałby "zdobyć Twoje zaufanie" i stać się częścią Twojego zespołu. Aby uzyskać bezpłatną konsultację na temat usług getsix®, zadzwoń do nas lub skontaktuj się bezpośrednio z jednym z naszych partnerów.
Wrocław
Wrocław
Poznań
Poznań
Poznań
Warszawa
Wrocław/Warszawa
Group A
Wrocław
Team A-1
Wrocław
Team A-1
Wrocław
Team A-1
Wrocław
Team A-2
Wrocław
Team A-2
Wrocław
Team A-2
Wrocław
Team A-3
Wrocław
Team A-3
Wrocław
Group B
Wrocław
Team B-1
Wrocław
Team B-1
Wrocław
Team B-1
Wrocław
Team B-2
Wrocław
Team B-2
Wrocław
Team B-3
Wrocław
Team B-3
Wrocław
Team B-3
Wrocław/Warszawa
Group C
Wrocław
Team C-1
Wrocław
Team C-2
Wrocław
Team C-3
Wrocław
Internal Accounting
Wrocław
Internal Accounting
Wrocław
Internal Accounting
Poznań
Group A
Poznań
Team A-2
Poznań
Team A-2
Poznań
Team A-3
Poznań
Team A-3
Poznań
Group B
Poznań
Team B-2
Poznań
Team B-2
Poznań
Team B-2
Poznań
Group C
Poznań
Team C-1
Poznań
Team C-1
Poznań
Team C-1
Poznań
Team C-2
Poznań
Team C-2
Poznań
Team C-2
Wrocław/Warszawa
Group A
Warszawa
Team A-1
Warszawa
Team A-1
Warszawa
Team A-2
Warszawa
Team A-2
Warszawa
Team A-3
Warszawa
Team A-3
Warszawa
Team A-3
Warszawa
Team A-3
Warszawa
Team A-4
Warszawa
Team A-4
Warszawa
Team A-4
Szczecin
Group A
Szczecin
Team A-1
Szczecin
Team A-1
Szczecin
Team A-2
Szczecin
Team A-2
Szczecin
Team A-2
Zespoły Obsługi Klienta getsix® zapewniają zarówno strukturę, jak i procesy ułatwiające dopasowanie interesów. Koncentrują oni naszą grupę na wysiłkach ukierunkowanych na wyniki, aby zidentyfikować i zaspokoić potrzeby i wymagania naszych klientów, poprawić obsługę klienta i wzmocnić relacje z klientami.
Pomagają nam również realizować nasze inwestycje w badania dotyczące obsługi klienta, zapewniając forum dla informacji zwrotnych, które getsix® otrzymuje. Dzięki pogłębieniu wiedzy członków zespołu o klientach mogą pojawić się nieprzewidziane możliwości serwisowe. getsix® rozpoznał siłę satysfakcji klienta w zakresie obsługi i utrzymania klienta, a także ważną rolę, jaką odgrywają zespoły obsługi klienta w zwiększaniu satysfakcji klienta. Ponadto wzmocnienie i rozszerzenie relacji z klientami jest kluczowym narzędziem poprawy wyników finansowych, a zespoły ds. obsługi klienta promują te trwałe relacje.
Proszę kliknąć tutaj, aby pobrać Dział Obsługi Klienta - Wrocław:
Proszę kliknąć tutaj, aby pobrać Dział Obsługi Klienta - Poznań:
Proszę kliknąć tutaj, aby pobrać Dział Obsługi Klienta - Warszawa:
Proszę kliknąć tutaj, aby pobrać Dział Obsługi Klienta - Szczecin:
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.