Lokalizacja: Wrocław
E-mail: skontaktuj się z nami
Telefon: +48 71 388 13-00
Lokalizacja: Warszawa
E-mail: skontaktuj się z nami
Telefon: +48 22 336 77-00
Zespół getsix® chciałby "zdobyć Twoje zaufanie" i stać się częścią Twojego zespołu. Aby uzyskać bezpłatną konsultację na temat usług getsix®, zadzwoń do nas lub skontaktuj się bezpośrednio z jednym z naszych partnerów.
Wrocław
Wrocław
Poznań
Poznań
Poznań
Poznań
Warszawa
Wrocław/Warszawa
Group A
Wrocław
Team A-1
Wrocław
Team A-1
Wrocław
Team A-1
Wrocław
Team A-2
Wrocław
Team A-2
Wrocław
Team A-2
Wrocław
Team A-3
Wrocław
Team A-3
Wrocław
Team A-3
Wrocław
Team A-4
Wrocław
Team A-4
Wrocław
Team A-4
Wrocław
Team A-4
Wrocław
Group B
Wrocław
Team B-1
Wrocław
Team B-1
Wrocław
Team B-1
Wrocław
Team B-2
Wrocław
Team B-2
Wrocław
Team B-2
Wrocław
Team B-3
Wrocław
Team B-3
Wrocław
Team B-3
Wrocław
Team B-3
Wrocław
Internal Accounting
Wrocław
Internal Accounting
Wrocław
Internal Accounting
Poznań
Group A
Poznań
Team A-1
Poznań
Team A-2
Poznań
Team A-2
Poznań
Team A-2
Poznań
Team A-2
Poznań
Team A-3
Poznań
Team A-3
Poznań
Team A-3
Poznań
Team B-1
Poznań
Team B-1
Poznań
Team B-1
Poznań
Team B-1
Poznań
Team B-2
Poznań
Team B-2
Poznań
Team B-2
Poznań
Team B-3
Poznań
Group C
Poznań
Team C-1
Wrocław/Warszawa
Group A
Warszawa
Team A-1
Warszawa
Team A-1
Warszawa
Team A-1
Warszawa
Team A-1
Warszawa
Team A-2
Warszawa
Team A-2
Warszawa
Team A-3
Szczecin
Szczecin
Szczecin
Zespoły Obsługi Klienta getsix® zapewniają zarówno strukturę, jak i procesy ułatwiające dopasowanie interesów. Koncentrują oni naszą grupę na wysiłkach ukierunkowanych na wyniki, aby zidentyfikować i zaspokoić potrzeby i wymagania naszych klientów, poprawić obsługę klienta i wzmocnić relacje z klientami.
Pomagają nam również realizować nasze inwestycje w badania dotyczące obsługi klienta, zapewniając forum dla informacji zwrotnych, które getsix® otrzymuje. Dzięki pogłębieniu wiedzy członków zespołu o klientach mogą pojawić się nieprzewidziane możliwości serwisowe. getsix® rozpoznał siłę satysfakcji klienta w zakresie obsługi i utrzymania klienta, a także ważną rolę, jaką odgrywają zespoły obsługi klienta w zwiększaniu satysfakcji klienta. Ponadto wzmocnienie i rozszerzenie relacji z klientami jest kluczowym narzędziem poprawy wyników finansowych, a zespoły ds. obsługi klienta promują te trwałe relacje.
Proszę kliknąć tutaj, aby pobrać Dział Obsługi Klienta - Wrocław:
Proszę kliknąć tutaj, aby pobrać Dział Obsługi Klienta - Poznań:
Proszę kliknąć tutaj, aby pobrać Dział Obsługi Klienta - Warszawa:
Proszę kliknąć tutaj, aby pobrać Dział Obsługi Klienta - Szczecin: